Доставка та оплата
Вітаємо тебе, любий миловар, в інтернет-магазині WoodandSoap. На цій сторінці ти знайдеш детальну інформацію про те:
- як оплатити замовлення;
- де і колі отримати посилку;
- обміняти/повернути товар, якщо щось не підійшло.
Ми цінуємо твій час і намагаємося не відволікати телефонними дзвінками. Замовлення обробляємо у SMS, Viber, Telegram або WhatsApp.
Після оформлення замовлення на твій e-mail приходить автоматичний лист із вмістом замовлення. Реквізити для оплати надсилаємо у робочі дні з 9-00 до 18-00.
Товари автоматично резервуються за тобою на 48 годин. Якщо ми не отримуємо оплату в цей період, вони автоматично знімаються з резерву і замовлення скасовується.
Якщо ти знаєш, що не встигнеш оплатити замовлення протягом 2-х робочих днів, повідом нам тут.
Після зарахування коштів на наш розрахунковий рахунок, ми приймаємо замовлення в роботу і відправляємо його на пакування.
Способи оплати
1. Оплата на розрахунковий рахунок
Ми приймаємо оплату на розрахунковий рахунок по IBAN (міжнародний номер банківського рахунку). Реквізити відправляємо в Viber/Telegram/SMS.
- В Приват24 потрібно зайти в «Платежі» – «За реквізитами» – Ввести номер IBAN і заповнити порожні поля.
- В Monobank заходимо в «Інші платежі» – «Платіж по IBAN» – Вводимо IBAN і заповнюємо порожні поля.
- Для інших банків за аналогією.
Важливо! В полі “ПРИЗНАЧЕННЯ” вказуємо “Оплата за товар”.
Зарахування коштів на розрахунковий рахунок, зазвичай, відбувається протягом декількох годин-одного банківського дня. При оплаті банківським переказом – протягом доби (або 3 робочих днів для міжнародних переказів).
2. Оплата на картку
Ми приймаємо оплату на розрахунковий рахунок за номером картки. Реквізити відправляємо в Viber/Telegram/SMS. Зарахування коштів даним способом відбувається миттєво або протягом декількох годин.
3. Онлайн оплата на сайті
Оплатити своє замовлення можна відразу після оформлення будь-яким з доступних методів:
Оплату картами Visa і Mastercard забезпечує сервіс онлайн-платежів Portmone.com. Безпека оплати підтверджена міжнародним аудитом PCI DSS. Служба підтримки: тел. +380 (44) 2000902, support@portmone.com
Доставка по Україні
Отримати свою посилку можна в найближчому до тебе відділенні Нової Пошти та Укрпошти.
- Замовлення оформлені і сплачені (гроші надійшли на наш розрахунковий рахунок) до 18:00, будуть відправлені на наступний робочий день.
- Замовлення оформлені і сплачені (гроші надійшли на наш розрахунковий рахунок) після 18:00, будуть відправлені протягом 2-х робочих днів.
Напередодні свят, в святкові дні і в умовах карантину/локдауну терміни формування і відправки замовлень збільшуються.
- Замовлення, оформлені в п’ятницю після 13.00, в суботу та неділю будуть оброблені в перший робочий день – в понеділок. Доставка здійснюється в робочі дні з понеділка по п’ятницю.
- Ми знаходимося в Запоріжжі. Термін доставки по Україні Новою поштою та Укрпоштою Експрес становить: у великі міста – 1-2 дня, у віддалені від магістралей перевезень – 2-4 дні.
Безкоштовна доставка по Україні від WoodandSoap
Якщо сума твого замовлення з урахуванням усіх знижок більше 2500 гривень, ти отримуєш від нас безкоштовну доставку до відділення Нової Пошти та Укрпошти, за умови 100% передплати на розрахунковий рахунок.
Спеціальні та оптові замовлення не беруть участі в акції!
Міжнародна доставка і оплата
Географія замовлень WoodandSoap не обмежується тільки Україною. Ми відправляємо миловарне приладдя по всьому світу.
Зараз докладніше розповімо про кожен етап:
- для початку треба обрати необхідні товари на нашому сайті або написати нам;
- далі, ми розраховуємо вартість майбутньої доставки. Вона, в першу чергу, залежить від ваги посилки, а також, країни доставки;
- наступний крок – оплата замовлення онлайн через Apple Pay, Google Pay або карткою іноземного банку. Оплачуються товари та їх пересилання;
- з моменту отримання оплати, протягом 1-3 робочих днів, ми оформляємо відправку;
- потім передаємо посилку до транспортної компанії і висилаємо тобі трек-номер для відстеження;
- посилка приїжджає в найближче до тебе відділення пошти.
Терміни доставки – 8-24 дня (Авіа) або 13-50 днів (Наземним способом/Морем).
Якщо у тебе залишилися питання, обов’язково напиши нам.
Переходь на сторінку відгуків Wood&Soap і поділися своїми враженнями!
Умови обміну/повернення товару
Правила повернення/обміну товару, придбаного в інтернет-магазині WoodandSoap регулюються Статтею 9 Закону України «Про захист прав споживачів».
Постановою Кабінету Міністрів України №172, затверджено перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), до яких відноситься і парфюмерно-косметична продукція.
При оформленні замовлення Вам необхідно знати, що деякі товари нашого інтернет-магазину не підлягають поверненню (базові олії, активи і дерев’яні вироби, виготовлені під розмір, визначений покупцем/замовником).
Правила обміну/повернення товару:
- З моменту відправки товару пройшло не більше 14 днів. Дата відправки вказана у видатковій накладній та/або у товарно-транспортній накладній.
- Збережено товарний вигляд і упаковку товару, відсутні сліди експлуатації і механічних пошкоджень товару і його комплектуючих.
- Повернення товару здійснюється транспортною компанією «Нова Пошта» за рахунок клієнта.
- У разі обміну, зворотню доставку товару оплачує клієнт.
- Товар неналежної якості приймається до обміну/повернення тільки у разі фабричного браку. Витрати на доставку бере на себе інтернет-магазин.
- У разі повернення товару його вартість буде відшкодована протягом 3-10 календарних днів з моменту отримання, відправленого клієнтом товару і його огляду інтернет-магазином.
- Кошти повертаються в безготівковій формі на картку або розрахунковий рахунок покупця. Для цього необхідно надати ваші банківські реквізити (ПІБ і міжнародний номер банківського рахунку – IBAN).