Якщо ви до цих пір не розумієте, навіщо ставити хештеги в своїх публікаціях, ви позбавляєте самі себе багатьох переваг і можливостей.
Хештеги використовують для виділення головних думок. Хештег – це мітка (ключове слово).
Основна функція хештегу – пошук інформації. Хештег є гіперпосиланням, натиснувши на яке, виводяться результати пошуку по заданому слову чи порядку слів.
Якщо з розумом використовувати хештег, він стане справжнім помічником, а не просто символом # (hash) з літерами.
Сподіваємося, пояснювати безглуздість абракадабри по типу #сьогодні_буде_мило або #мило_для_всіх_від_ірини немає необхідності. Подібне не варте уваги.
Згадайте, що зазвичай відбувається з хештегами? Як їх використовують ваші друзі, знайомі, люди навколо?
Знайти майстра з випічки тортів на день народження, відшукати візажиста в своєму місті або купити подарунок до нового року – все це вже давно можна зробити за допомогою хештегів в інстаграм. Зручно, а головне, швидко і результативно.
За допомогою хештегів ми шукаємо інформацію. Це наш «запит». Зверніть на це увагу! Адже користувачі шукають максимально просто, наприклад, «мило київ», «купити мило запоріжжя», «натуральне мило», «мило для дітей».
Навряд чи комусь в голову прийде думка написати «#миловідоленикривийріг». Не те що запам’ятати, а й прочитати складно. Коли ставите хештег, думайте про людей.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Для нас цікаво:
- Що дають хештеги миловарам?
- Чи потрібно їх писати під кожним дописом?
- Чи можна використовувати стандартний набір “своїх тегів”?
- Хештеги краще ставити на одній мові або декількох?
- Як обрати потрібні теги із сотень подібних?
Відповідаємо коротко на питання.
Миловарам хештеги дають:
- збільшення охоплення аудиторії;
- розширення цільової аудиторії (далі – ЦА);
- популярність, впізнаваність;
- просування бренду;
- збільшення продажів.
Запам’ятайте, якщо ви не “зоряний” блогер з мільйонною аудиторією, хештеги потрібно писати. І так, під кожним дописом.
Використовувати виключно свої теги недоцільно. Поділити теги на групи найзручніше за географічним принципом:
- загальні (світові, англійські);
- середні (всередині країни, національна мова);
- вузькі (населений пункт).
Окремою групою відокремлені ваші унікальні (брендові) хештеги. Це може бути фірмова назва (#woodandsoap), ваш систематизований каталог продукції, ваші унікальні рубрики і теми.
_______________________________________________________________________________________________________________________
Хештеги краще комбінувати між собою і не ставити в різні дописи один і той самий набір. Куди ставити, обирайте виходячи з ваших вподобань і візуального сприйняття.
У миловарінні вже існує досить багато тегів. Ваше завдання проаналізувати їх і обрати найактуальніші. Це можна зробити вручну або підібрати програму, яка зробить це за вас.
Рекомендуємо час від часу повертатися до хештегів, переглядати публікації по ним. Часто з’являються нові теги, особливо якщо брати рівень «країна» або «місто».
Ми на власному досвіді знаємо, що хештеги працюють і допомагають отримати все те, що перераховано вище.
Розберемо для наочності конкретний приклад однієї публікації. Покази (загальне число переглядів публікації) – 3182. З них від хештегів – 1083. Близько третини переглядів отримано завдяки хештегам. Вагома частина, якщо не сказати більше.
Якщо ви знайомі з поняттям “воронка” продажів або конверсія продажів, то знаєте, що продажі безпосередньо пов’язані з переглядами і охопленням публікації.
Ці показники доступні всім, у кого особистий аккаунт переключено на «бізнес профіль». Для цього в налаштуваннях профілю досить переключитися на профіль компанії.
Сподіваємося, що інтерес до хештегів в інстаграм ми у вас викликали;) Хочете отримувати більше інформації? Обов’язково пишіть нам про це в коментарях!